se500

Alla inlägg den 2 december 2010

Av se500 - 2 december 2010 20:13

Hej

 

Idag på panfu träffade jag se501! Vi är riktigt bra vänner där   Men bilden som jag tog kan jag ju såklart inte hitta! Hehe, den datan jag sitter vi kan vara en anning trög faktisk!
//se500

Av se500 - 2 december 2010 17:55

Halli hallo!

 

På panfu finns det en eller flera tjejer/killa som går runt i pandu och fotar om någon säger nånting dumt eller nånting såntdärra! Och sen lägger dom ut det på bloggen!!! Alltså deras blogg. Och ni hittar den här på www.spygirls.blogg.se !
Jag, Anzy och Mollymo försöker lista ut vilka dom är! och en annan tjej (www.panfugossip.blogg.se) fottade Mollymo när hon sa en sak!

Försök att lista ut vem det är och kommentera om ni har några ledtrådar!

xoxo se500

Av se500 - 2 december 2010 15:35

HEJ <33!


Idag på panfu fick jag en ny jättebra vän! Han heter Santino och är jättesnäll! Det började med att jag vinkade, sen vinkade han, sen gjorde jag det igen osv...sen börja vi prata o hadde roligt xD Men....sen gick han? Ajja, han va iaf snäll! Så här kommer en (flera) bilder på honom xpp

                        

Såå! Hehe....

Men nu vill jag att Anzy ska logga in! Jag tycker hon är så snäll! Hon blev så glad när jag sa att jag skulle börja med panfu igen...jag trodde att hon kanske skulle bli lite sur och söga typ "Och du tror att jag vill va din vän nu?" Men nejnej! Det var typ tvärtom xP 


Och om ni undrar varför jag började med panfu igen så var det för att jag hade så många vänner som jag inte ville förlora....fast dom hade nog glömt mig, men Anzy kom ihåg mig direkt! 
 

Av se500 - 2 december 2010 15:19

hello <3


Här kommer en liten bild på mig och min trädkoja!   

   Vad tycks?   

Kommentera och berätta! För annars har jag ju ingen anning! 


Av se500 - 2 december 2010 15:00

Hejsan svejsan!

 

Idag är det gp (guldpandedag) på panfu! Wiihoo! Det är så kul! Fast jag trodde att det bara var på fredagar, men jag har nog missat mycket när jag hade slutat, menmen! Jag började ju igen.

Feresten läs Anzyz blogg! (www.anzylanzy.bloggplatsen.se)

//se500

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Månadens Panda

Kub

MixPod


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Chatt