se500

Alla inlägg den 8 december 2010

Av se500 - 8 december 2010 17:44

Hejsvejs allihopa   Idag tänkte jag vissa er lite bilder på pandor! Jo, jag tänkte att eftersom att vi spelar ett spel spm går ut på att man är en panda så kan ni väll få lite bilder!

Bilder:        

Och här slutade datan att fungera. Men sitället för lite fler bilder så får ni en liten fakta text istället!
Fakta:Pandan som också kallas bambubjörn är den enda arten i släkten Ailuropoda som tillhör björnar. Det tog flera år för forskarna att komma fram till det här. Ett tag så sa man att pandan var en halvbjörn men nu är det dock bestämt att pandan är en björn. Pandan är en växtätare som äter mest bambu. Nu finns det bara pandor i Kina, men för i tiden fanns det också pandor i delar av östra Asien.

//se500

Av se500 - 8 december 2010 16:28

Hejsan svejsan!


Idag var Panfu_Ella inne på panfu! Jag tog lite kort....

       Ursäkta att bilderna blev lite dåliga. Men det var välldigt svårt att ta kort på henne för alla stog ivägen. Och om allaa bara förstod att Max och Ella tycker det är välldigt jobbigt när alla tränger sig på och pratar! 


Fast egentligen tycker Jag att det bara är roligare att se vad folk frågar och vad Ella/Max svarar :) 


feresten ni som undrar, Ella och Max kan inte vara fjorton år! För tänk er en fjortonåring som tycker att vi ska sjunga julsånger (det brukar inte vara så kul när man e fjorton) och plaska i vattnet t ex :) Men det är bara vad jag tror.

//se500

Av se500 - 8 december 2010 14:53

Hello <3

 

Nu vet jag vilka spygirls är! Spygirl 1 är Sheris och spygirl 2 är PomPomKitty!

Och dom har lagt ner sin blogg så nu blir det lugn och ro i panfu   

Så nu ska jag logga in på panfu!
//se500

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Månadens Panda

Kub

MixPod


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Chatt